”Brandy (hollannin kielen sanasta brandewijn, ”poltettu viini”) on yleisnimitys kypsytetystä viinitisleestä tehdyille väkeville alkoholijuomille (alkoholia tavallisesti 36–60 tilavuusprosenttia). Viinin lisäksi brandyä voidaan valmistaa pomacesta eli viinirypäleiden puristusjätteestä tai käyneestä hedelmämehusta.”

En tarvitse tuota ollenkaan. Olen tullut vuosia jo toimeen ilmankin jos jollekin on jäänyt epäselväksi. Mutta hetkonen, mitä tähän sanoisi Rippe Riikonen. Reputanko äidinkielenkokeessa? Otetaanpa uusiksi.

”Brändi on nimi, termi, merkki, symboli, muoto tai näiden yhdistelmä, jonka tarkoituksena on identifioida myyjän tai myyjien tuotteet ja palvelut, sekä erottaa ne kilpailijoista”. Markkinoijan näkökulmasta brändi on siis lupaus asiakkaalle, kun taas asiakkaalle se on assosiaatioita ja odotuksia heidän mielissään.”

No nyt osui kohdalle. Olenko minäkin brändi. Tulisiko minun olla. Auttaisiko se työssäni. Olisinko parempi valmentaja. Managerina uskottavampi. Näitä kaikkia olen pohtinut, enkä ole vielä päättänyt suuntaani. Mutta kollegaa lupaan vaivata asialla huomenna, kun pitkästä aikaa juttelemme valmentamisesta. M

Millaisia ajatuksia sinulle herää? Kuinka koet ja näet minut?

EM Munchen 2022 friday night fever

Related Posts