Reisipankkitilin korko

Reilu kahdeksan tuntia unta pohjalle ja kävellen testipaikalle. Kolme kuukautta sitten löin pohjat ja tänään iskin uudet lukemat vertailua varten tauluun. Tämä kolme kuukautta on pyhitetty perusvoimatasojen nostoa varten. Lokakuu tehtiin kahdeksikkoja, marraskuussa oltiin kuutosten kimpussa ja joulukuussa olivat neloset vuorossa. Yksi tai kaksi kovaa sarjaa per liike maksimissaan. Lajeina jalkakyykky, maastaveto ja penkkipunnerrus, jokainen kerran viikkoon eli ei kovinkaan paljoa mielestäni. Toki olen kuntopiirejä tehnyt tähän lisäksi, mutta ne ovat olleet rauhallisia. Ajatuksena on ollut enemmänkin kehonhuolto kuin kehittyminen. Tämä on ollut tietoinen valinta. Olen ikään kuin kaivanut potentiaalia esiin. Jos johonkin niin tähän kiinnittäisin huomioita. Älä talleta jos korkoa ei ole tai se on kääntynyt pakkaselle. Kuntoilija nauttii yhtä lailla huomatessaan kehittymisen. Riittävä yöuni, kunnon ravinto ja monipuolinen liikunta yhdessä takaavat edistymisen. Pois paine, älä puurra turhaan.

Yhdellä testillä ei tee mitään. Toinen testi tarvitaan aina, jotta voidaan todeta tekemisen taso. Jokaisen lukemat ovat yksilöllisiä ja vertailua muihin on turha tehdä. Kilpailuissa voit sitten todeta tasosi, jos tuloslistat ovat juttusi. Avaan vielä joulunaikana tarkemmin tuloksia ja mahdollisia tavoitteita jatkoa ajatellen. Pitää hiukan pureskella ja ynnäillä asioita.

https://www.fysio-eskola.fi/kuntotestit/isokineettinen-mittaus

Related Posts